آیا کارت ویزیت شما، کیفیت لازم را دارد؟

چاپ کارت ویزیت شما، اولین چیزی از شرکت تان است که بر مخاطب تاثیر می گذارد. طراحی و پیام کارت  ویزیت، در نهایت مشخص می کند که مخاطب از آن استفاده می کند و یا بیرون می اندازد.

کارت ویزیت تان را از کیف پول دربیاورید. اطلاعات روی کارت خود را با اطلاعات زیر مقایسه کنید تا متوجه شوید که کارت شما مطابق استاندارد هست و یا نه.

اندازه: آیا کارت ویزیت شما ، مطابق سایز معمول 8.8 در 5 سانتی متر است؟ اگر بزرگتر باشد، در کیف پول جا نمی شود و در نهایت بیرون انداخته می شود.

کیفیت کاغذ: آیا کارت ویزیت تان کیفیت مطلوب را دارد و یا بی دوام است و حاشیه های دندانه ای دارد؟ یادتان باشد که اگر کیفیت نداشته باشد، مقصدش زباله است.

جوهر: در چاپ افست مقداری مایع روی کارت بریزید. اگر جوهر روی کارت پخش شود، به درد نمی خورد و دور انداخته می شود.

آزمایش رنگ: کارت های رنگی، حرفه ای تر جلوه می کنند. اگر رنگ ها بیش از حد باشند، چشم را می زند. اگر کارت تان سفید-مشکی ست و یا بیش از 3 رنگ دارد (مگر اینکه عکس باشد) به درد نمی خورد.

طراحی پیام: کارت شما باید نشان دهنده ی کار و پیشنهاد شما به مخاطب باشد. اگر چیزی اضافه کنید که باعث گنگی شود، کارت تان قابل استفاده نخواهد بود.

ایجاد تصویر مناسب: کارتی که شما ارائه می دهید، باید مناسب تصویری باشد که می خواهید از کارتان ارائه شود. اگر خودتان طراح هستید، باید کارتتان خلاقانه تر باشد. اگر این کارت مناسب تصویر ارائه شده از کارتان نیست، آن را بیرون بیندازید.

اندازه ی فونت: آیا کارت تان پر از اطلاعات است؟ قسمت های خالی کارت باعث می شوند که درک پیام راحت تر شود. اگر می خواهید اطلاعات زیادی را در آن بگنجانید، آنها را در پشت کارت قرار دهید. آیا فونت کارت آنقدر ریز است که باید چشم هایتان را کمی ببندید تا بتوانید آن را بخوانید؟ باید گفت که جای این کارت در زباله است. 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

برند نیوز سالم زیبا خبر ورزشي یادداشت‌ها و اسناد ستاره سهیل خونه‌ی آبی لوازم التحریر امیـلی در روسیــه BTS